جمکران

فردا با خواهرام و عمه کوچیکم و البته خانواده هاشون می ریم قم و جمکران. این گروه ما معمولا هر جا می ریم ثابته. خیلی هم خوش می گذره اما دفعه اوله که رفتنمون زیارتیه.   

حبوبات آش و اینجا می پزیم و اونجا سر هم می کنیم. فکر کنم تو هوای سرد هیچی مثل آش رشته دلچسب نباشه. 

جای همتون و خالی می کنم و بهترین آرزوها رو هم براتون دارم. 

 

از اول زیحجه روزه بودم که امیدوارم خدا قبول کنه. هم از من و هم از اونایی که این نه روز و روزه گرفتن. 

دیشب تلویزیون رفتن حاجیها به صحرای عرفات و نشون می داد منم دلم می خواد  اما می گن الان ثبت نام کنی ده بیست سال دیگه نوبتت می شه!!!  بیست سال فکر کن!!! تا اون موقع کی مرده کی زندست؟  

 

پ.ن ما برگشتیم. جایتان خالی خییییلی خوش گذشت. ساعت ۳۰/۱۰ شب رسیدیم خونه. صبح هم با زور و بلا اومدم سر کار. دارم از خواب و خستگی غش می کنم. تازه دیشب جومونگ و هم ندیدیم :(   

نظرات 4 + ارسال نظر
بید مجنون دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://zamis.blogfa.com

منم آش می خواااااااام!!!
حج هم می خوام! حج دانشجویی ثبت نام کردم اسمم در نیومد
روزه هات قبول باشه

آخی انشالله زود زود بتونی آش بخوری.

منم خیلی حج می خوااااااام. انشالله دفعه بعد قسمتت بشه.
سلامت باشی خیلی ممنون :)

تمیم دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 08:27 ق.ظ http://tamimjorjani5.blogfa.com/

سلام
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
انشاء الله حاجی هم خواهید شد!
همیشه که اینجوری نمی مونه!
خدا را چه دیدی، شاید زودتر طلبیدمون و اگه خودش بطلبه موانع خود به خود میرن کنار....
امروز یه انشاء نوشتم که موضوعش هست: زمستان را چگونه گذرانده‌اید؟

سلام. خیلی ممنون.
انشالله :)
قطعا همین طوره
الان میام می خونم

یاسمن دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

خدارو شکر خوش گذشته

واقعا عالی بود جای شما خالی :)

محمد حسین یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 01:10 ب.ظ

چرا دیگه نمی نویسید؟

همین روزا میام. یه خورده سرم شلوغ شده فرصت کم پیدا می کنم. سرعت اینترنت هم که باید هندل زد تا راه بیفته بعدم هولش داد وگرنه می ایسته :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد