سال نو مبارک

سلام

 

می دونم خیلی وقته که آپ نکردم اما مثل خیلی از خواننده های خاموش می اومدم و نوشته هاتون و می خوندم.

 

ممنونم که سراغم و می گرفتید و حالم و می پرسیدید.

 

راستش همه انگیزم و برای نوشتن از دست داده بودم.

 

سال گذشته سال خوبی برای من نبود و از اینکه تموم شد واقعا خوشحالم. پارسال پر بود از مریضی و گرفتاری و تنشهای کاری و نی نی کوچولویی که تو همون ماههای اول بارداری از بین رفت.

 

اما هر سال جدیدی که شروع می شه آدم و پر می کنه از انگیزه و امید دوباره.

 

دعا می کنم امسال سال خوب و پربرکتی برای هممون باشه به دور از مریضی و مشکلات وحشتناک و لاینحل. دعا می کنم پر باشه از آرامش و خبرهای خوب و اتفاقات شادی آفرین.

نظرات 6 + ارسال نظر
خانوم زیگزاگ شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://Daily.30n.ir

خوشحالم که دوباره شورو کردی و مشکلات رو با سال گذشته تموم شده دونستی! امیدوارم سال خیلی خوبی داشه باشی عزیزم (:

منم خوشحالم و متشکرم که بهم سر زدی. مخصوصا که خیلی وقته نمی نویسم و امید زیادی نداشتم.
دعا می کنم تو هم سال خوبی داشته باشی

بید مجنون یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 10:00 ق.ظ http://zamis.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااام
چه خوب ! این دومین وبلاگیه که اومدم دیدم بعد از مدتهاااااااااااا راه افتاده اتفاقا صاحب اون هم (شاید بخوونی اصلا! گیلاس خانومی ) هم حال روحی بدی داره
اما خوشحالم که برگشتید خوشحالم که پر انگیزه شدید و ان شاء الله امسال اونقدر شادکامی داشته باشید که همه غمهای سال پیش یادتون بره واقعا متاسف شدم که نی نی از بین رفت آخه چرا؟ اما شاید صلاحش این بوده که همونجا پیش خدا بمونه و اونجا براش امن تر از دنیای خشن ماست

سلام بید عزیزم. سال نوت مبارک.
منم خوشحالم که دوباره می تونم از این طریق با شما دوستای خوبم رابطه برقرار کنم.
برای نی نیمون هم غصه خوردم اما عیب نداره. هر چی باشه اونجا جاش بهتره.
ان شالله خوبیهای سال جدید تلخیهای سال قبل و جبران کنه.

تمیم سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام بانوی نقاش
از اینکه بالاخره سکوتتون شکسته شد خوشحالم
خیلی وقت بود که بی خبرمان گذاشته بودید
بابت اتفاقات ناخوشایندی هم که سال قبل براتون افتاده متاسفم
امیدوارم امسال سال خوبی براتون باشه
و اتفاقات خوشایندی به همراه داشته باشه

تمیم سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://tamimjorjani5.blogfa.com/

سعی می کنم تا دوشنبه ی هفته ی آینده قصه مو تموم کنم
منتظر نظرات سازنده تون هستم
[گل]

تمیم چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 01:08 ب.ظ http://tamimjorjani5.blogfa.com/8801.aspx

سلام بانوی نقاش
قصه مو تموم کردم و منتظر نظرات سازنده تون هستم.

یاسمن جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 01:03 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

خدا رو شکر که خوبی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد